sobota, 15 grudnia 2012

weekend!

Dawno nie cieszyłam się tak z weekendu! To był bardzo ciężki tydzień, a następny zapowiada sie jeszcze gorzej...
Oprócz piątku oczywiście,wigilia klasowa itp :))
W każdym razie w ten weekend sobie nie odpocznę...
Aktualnie siedzę jeszcze w pidżamie i słucham playlisty w telewizji pt: " 52 numery, jakich musisz wysłuchać przed końcem świata"
Ale niedługo muszę zabrać sie za naukę, teraz pokażę wam zdjęcia z wczorajszego kucharzenia z Izą i Johanem:)


Cieszę sie ze mam juz za sobą świąteczne sprzątanie w pokoju:)
Zrobilam to w tamten weekend:)
Wczoraj ubrałam moją małą choinkę w pokoju, prezentuje się tak:

Miłego dnia!:)

4 komentarze:

  1. oj mam to samo +poprawianiee ocen niestety ;< ale ratuje mnie tylko jedna myśl że wreszcie będzie trochę wiecej wolnego ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie twoje rozowe pasemka?

    OdpowiedzUsuń