środa, 12 grudnia 2012

12.12.2012

Już za 10 minut pewnie większość z nas pomyśli "marzenie", które na pewno się spełni. Wierzycie w to? Bo ja jakoś niekoniecznie;)

Ciąg dalszy siedzenie w domu mnie wykończy, musze zrobić wkońcu coś przydatnego. Zaraz zabieram się za naukę i odpoczynek na maxa:)
Po południe na pewno samo się ułoży, zapewne podobnie jak wczoraj.
Jednym celem jest obejrzenie "Julki" bo jak pewnie część z Was już wie, że w piątek ostatni odcinek. A tam ciągle się dzieje, haha^^

Później jeszcze tu zajrzymy:)

o dwie za dużo? ^^
Buziaki;)

6 komentarzy:

  1. to w ten piąterk już ostatni odcinek?? ;o

    obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hahh. bliźniaczki syjamskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjątko, ja niestety ominęłam 12.12 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ominęłam i pomyślałam, chociaż jakoś w to nie wierzę :D


    Świetny blog :)
    Obserwujemy.? :>

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń