sobota, 3 listopada 2012

piercing

Witajcie!
Wolne dni mijają całkiem miło:)
Codziennie w sumie coś robię, no może z wyjątkiem dzisiejszego dnia,który spędziłam z rodzinką:))
Jutro niestety niedziela,a po niedzieli, sami wiece co...
Najgorszy jest fakt,że cały listopad trzeba przeżyć,bez żadnej pauzy..
Oby do grudnia,świąt,sylwestra,wolnego!:)
Może mając przed sobą taką perspektywę, jakoś przetrwam ten zimny i smutny miesiąc..
W każdym razie przechodzę do sedna,mianowicie przeglądałam w internecie zdjęcia kolczyków w przeróżnych miejscach.
Ja osobiście mam tylko po jednej w uchu,ale planuję to zmienić, łapcie fotki:





 
Co sądzicie?:)

Dobranoc wszystkim:)

1 komentarz:

  1. ja uwielbiam piercing, mam tongue web (kolczyk w wiązadełku pod językiem),5 kolczyków w lewym uchu i 5 w prawym, mam zamiar zrobic sobie jeszcze w wardze 2 i surface bar w karku xd duzo tego, ale to kocham<3

    OdpowiedzUsuń