niedziela, 11 listopada 2012

november day.

Witajcie, mnóstwo się ostatnio dzieje i spada na naszą głowę, szkoła sprawia ze nie mam na nic czasu, w tym tygodniu próbne egzaminy, mialam plan trochę popowtarzać, ale nic z tego nie wyszło:)
Dziś rano wybrałam się na zdjęcia, miałam wielką ochotę trochę pofocić,dlatego umówiłam się wczoraj z Agatą i dziś działałyśmy rano,uśmiałyśmy się, no jak zawsze poprawił mi się humor:)
Pokażę wam kilka zdjęć :





Ja zmykam:* Miłego poniedziałku wszystkim,jeżeli takowy może istnieć :)

6 komentarzy:

  1. ładna kobitka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądajcie tu częściej, bo smutno

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zdjęcia;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Otagowałam Was do "Libster Award"

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjecia:)zapraszam do mnie:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ąłdne zdjęcia ! ♥

    Zapraszam na mój blog:
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, ja się na pewno odwdzięczę, bo twój już mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń