poniedziałek, 29 października 2012

tatuaże

Hej! Od godziny dziewiątej jestem już na nogach i wszystko robię na szybko. WOS- nauczony, na szczęście został mi jeszcze jeden temat do przerobienia, więc to zostawiam spokojnie na wieczór. A teraz zaczął się szał sprzątania, przede wszystikm w mojej szafie i nie za bardzo mam czas żeby coś tutaj napisać!

A wczoraj jeszcze przeglądając trochę internet natknęłam się na różne ciekawe pomysły na zrobienie tatuaży. Właśnie, jesteście raczej za czy przeciw? Mnie na ogół się podobają, ale małe, mało widoczne i delikatne. W przyszłości chyba sama bym się o jakiś drobny pokusiła:)
Ale tak naprawdę to nie takie hop siup, bo to jest już w sumie decyzja na całe życie, także....:)





 Strasznie mi się podobają!!!!!!
Zestawów jak na razie tez nie miałam czasu zrobic, także wszyskto musi się przesunąć na kolejną notke.
Do później! Goodbyeeeee

2 komentarze:

  1. a ty wiesz jak to boli?

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno boli, ale na świecie tyle osób robi sobie tatuaże,ze chyba się od tego z bólu nie umiera,skoro jest to takie popularne, zresztą, to że mi się podobają nie znaczy ze będę go mieć:))

    OdpowiedzUsuń