niedziela, 23 września 2012

rogaliki z serem!

Mimo tego,że mam dziś dużo pracy postanowiłam poprawić sobie humor małym co nieco:)
Nie mialam za wiele składników, dlatego postanowiłam zrobić rogaliki francuskie z serem:)
Zrobienie ich to naprawdę prosta sprawa:)
Pokażę wam wszystko na zdjęciach!

Takie porcje ciasta są dostępne w każdym sklepie:)
Ja wymyśliłam ze moje rogaliki zrobię z masą serową, ale mogą być też z dżemem,owocami,czekoladą,czym kolwiek chcecie:) Do sera dodałam cukier waniliowy, troche aromatu waniliowego,cukier i cynamon:)
Całość wymieszałam na masę.




Jeżeli chodzi o ciastko to gotowe płaty rozwałkowuję przekrawam na pół, nadziewam serem i do piekarnika
na 15 minutek!!


Po 15 minutkach wyjmuję gotowe z piekarnika i posypałam 
je cukrem pudrem:)
Oto gotowe rogalik! Aktualnie się nimi zajadam  <mniami>

Miłego wieczoru!:))

2 komentarze:

  1. ile trzymasz takie ciasteczka w piekarniku? smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 minut...jest napisane;) na pewno równie smacznie smakują

    OdpowiedzUsuń