poniedziałek, 24 września 2012

Jesteś bogiem

Heeej!
Wczoraj pobiliście samych siebie w ilości wejść na naszego bloga, bardzo się cieszymy:)!
Wczoraj tylko Wera do Was napisała, ponieważ ja miałam trochę nauki,sprzatania a jak już pisałam na wieczór wybierałam się razem z moim chłopakiem do kina:)!
No i co mam powiedzieć? Film zrobił na mnie mega duże wrażenie, mimo to, że nie jestem jakąś nie wiadomo jaką fanką Paktofoniki, to strasznie mi się podobał! Każda scena przeplatana z piosenkami Paktofoniki, no wyszło to super!!! I wydaję mi się, że jeszcze nie raz wrócę do tego filmu. Bo oprócz tego, że opowiada o karierze tego zespołu, krok po kroku jak i co, to jeszcze coś o życiu. Główny bohater-Magik, miał naprawdę pod górkę, nie wszystko było tak jak chciał, w młodym wieku został ojcem, nie miał pracy itd. .... Oczywiście jak to ja na sam koniec filmu się wzruszyłam, ale dobrze, że był koło mnie ktoś bliski:):).
Także nie traćcie czasu i wybierajcie się do kina, gorąco polecam!
Macie tutaj dwa zdjęcie dotyczące tego filmu:

A teraz uciekam się uczyć i za jakiś czas znów tu zajrzę! :*

1 komentarz:

  1. zgadzam sie z toba! warto isc na ten film ;***** ;)))

    OdpowiedzUsuń