niedziela, 23 września 2012

drawing

Dziś przywitało mnie piękne słońce i bezchmurne niebo:)
Aż chce się wyjść,niestety nadmiar rzeczy jakie muszę dziś zrobić mi chyba na to nie pozwoli:)
Teraz natomiast zrobiłam sobie małą przerwę w rysowaniu,jest to częste zjawisko gdy poprostu nie chce mi się np. robić lekcji czy czegokolwiek:)
Przestałam się przejmować tym,że rysować nie umiem, od pewnego czasu korzystam z książki, która krok po kroku pokazuje jak najlepiej narysować postać!
Jeżeli ktoś chciałby się pobawić w rysowanie postaci to polecam!


 Ja osobiście chyba wolę jednak rysować postacie z anime, lub wytwory mojej wyobraźni,sprawia mi to chyba większą przyjemność:))
Macie tu jakies kika , zdjecia robiłam na szybko.
Ja zmykam narazie uczyc sie chemi!
Miłego dnia!:))

P.S Pisaliście ze mniej piszę, przepraszam za to ale dopiero w tym tygodniu od początku września mam interenet.. ale teraz będę pojawiać się tu równie często:)                                          Wera.M:)

4 komentarze:

  1. Fajnie tu:D Rysunki mi sie podobają^^ Ja też rysuję :D Może wpadniesz do mnie?
    http://nanaka96.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te Twoje rysunki :D znalazlam Cie na fbl ;) dodaje!

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłybyście dodawać swoje outfity? bardzo to by było interesujące proszeeeee ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciela widzę hehe :D

    OdpowiedzUsuń