wtorek, 11 grudnia 2012

zmiany: czas start!

Cześć! Jak Wam mijają te mroźne dni?
Na mnie działa to oczywiście jednoznacznie. Znów złapało mnie przeziębienie. Mam ochotę udusić to choróbsko! Czuję się tak bardzo nie komfortowo!!!! :-(

Teraz nudzi mi się nie miłosiernie i sama nie wiem co mam ze sobą zrobić, czekam na chłopaka i już mnie nosi!  A przy tym w głowie przelatuje mi milion myśli, które dotyczą niedalekiej przyszłości:)
Ojj tak, szykują się zmiany! W piątek pierwszy punkt z listy będzie spełniony:)
Jaram się na maxa:)

Weekend ogólnie zapowiada się bardzo przyjemnie, mało nauki, luz jak nie wiem:) To jest wynagrodzenie za te trzy ostatnie tygodnie, które miałam tak zawalone, że nie wiedziałam jak się nazywam!!! Warto czasem ciężko pracować:)

A, właśnie. Niedługo święta. Myślicie już o prezentach dla bliskich? Ja mam już pare pomysłów, teraz tylko muszę wybrać kozła ofiarnego, który będzie ze mną chodził kilka godzin po sklepach! Haha  ^^

jeszcze z urodzin Wera.M :)
 
Miłej reszty dnia :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz