czwartek, 15 listopada 2012

sukienki

Hej, to znow my! Zaraz uciekam się myć i muszę znów się położyc. Tak jak myślałam jutro w szkole juz zawitam, nawet z własnych chęci, haha! Nie umiem nic na jutro, ale idę, co ma być to będzie przecież:)
Niedawno siedzialam z chłopakiem i oglądaliśmy rożne samochody, haha^^ nasze zajęcie od poniedziałku! Ahh, sama już bym chciała mieć zdane prawo jazdy i własny samochód, to jest takie ułatwienie w życiu. Do szkoły, ze szkoły, do sklepu, wszędzie blisko i szybko...no cóż, do mojego prawa jazdy to jeszcze daleka droga.
Ale wracając do głównego wątku, za jakiś czas szykuje mi się studniówka, hehe i już dziś zaczełam zastanawiac się w jaką by tu sukienke wskoczyć, zaczełam przegladac internet i tak naprawde nic nie powalilo mnie na kolana, znalazlam pare fajnych, ale za to na maxa drogich, jedna jedyna wpadła mi w oko w naprawdę fajnej cenie i możliwe, że moglabym się o nia pokusić :)
Tutaj szukajac w obrazkach znalazlam tez pare fajnych sukieneczek, patrzcie:







 

Chyba najbardziej chciała bym jakąs delikatna, jednokolorową z małym, ale za to przykuwającym uwagę dodatkiem:)
Muszę wybrać się gdzieś pochodzić po sklepach i poszukać!
Drugą sprawą są buty, haha! Ojj już czuję, że kiedy pójdę z chłopakiem na zakupy, to psychicznie będzie mu ciężko ze mną wytrzymać, jak zawsze! <3
 
Na dzisiaj to tyle, jutro się odezwiemy, bo wkońcu nadchodzi piąteczek, hurrrra!
Goodbyeee ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz