środa, 21 listopada 2012

prezenty

Witajcie! Ten tydzień leci mi niezmiernie szybko, myślę, że już do piątku zleci bez większych spięć, dzisiejszy dzien obył się całkiem spokojnie także gorzej być nie moze :)
Zaliczylam dzisiaj sprawdzian z chemii, który był dla mnie istną magią, dalo sie jakoś radę, mając taka klase, heehee:)

Ostatnio razem z Werą zaczełysmy się zastanawiac kiedy wybierzemy się na co roczne zakupy świąteczne, jeja lecą mi te dni tak nie wyobrażalnie szybko, że zanim się obejrzemym zostanie pare dni do świąt!!!! I pomyśleć, że ten rok zleciał tak szybko i mega pozytywnie. Szczególnie wakacje i większość dni po nich. Wiadomo, zdarzają się te nie najlepsze dla mnie dni, ale trzeba z podniesioną głowa wychodzic ze wszystkich problemow:)

Wracając do sedna sprawy, zupełnie nie wiem jak narazie co mogę sprawić moim najbliższym i myślę, że dzisiejszy wieczór/ wczesną noc spędzę z zeszytem, komputerem i bedę szukała czegoś odpowiedniego dla moich kilku najblliższych!

Może i troche za wczesnie o tym pisze, ale został miesiac i raptem trzy do świat, to jest naprawde nie wiele, zwazajac tez na to ze tydzien za tygodniem w szkole leci mi cholernie szybko, każdy ma byc tym najgorszym, a jakos to leci i wychodze z tego wszytiego :)

Będąc dzis dosłownie 20 minut w focusie, zakochałam się we wszystkich ozdobach! Po prostu nigdy ta galeria nie była tak pięknie ozdobiona i w środku, jak i na zewnątrz, aaaaaj!!!! A zachaczając o home&you dostalam lekkiego oczo pląsu bo nie wiedzialam na co spojrzec bo wszystko przykuwało moją uwagę:)))))


już niebawem...;)


Na tą chwilę to byłoby na tyle:) Jeszcze dziś wieczorem się odezwiemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz