czwartek, 22 listopada 2012

Diamonds

Cześć! Miałam się odezwać jeszcze wczoraj późnym wieczorem, ale normalnie usnęłam. Z milionami myśli i pomysłów w głowie, z sluchawkami w uszach, padłam.
Teraz mimo to, że mam wolny dzień od szkoły to mam dużo obowiazków w domu, przede wszystkim nauka geografii na jutro! Jak dobrze, że jutro tylko idę na trzy godzinki i mam weekend, so goooood :)))))!

Pewnie już słyszeliście i widzieliście jedną z najnowszych piosenek rihanny-diamonds! Teledysk sam w sobie nie powala mnie na kolana, ale w piosence się zakochałam, kocham cała rihanne, jej piękne glos! Od zawsze słuchałam jej piosenek począwszy od Umbrella haha!

A teraz uciekam sie uczyc i w dalszym ciągu szukać odpowiedniego auta dla mojego chłopaka!

Dzisiaj tu zajrzymy na pewno! Na koniec łapcie piosenke:
Buzzzzzziaki :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę <3
    + no możemy obserwować ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa. ! jak ja ją lubię <3
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również lubię jej słuchać, ma piękną tonacje głosu i 'uroczą chrypkę' ;d powodzenia w wyborze auta dla chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze niedawno miałam fazę na tą piosenkę ;P

    OdpowiedzUsuń