poniedziałek, 22 października 2012

nieoczekiwanie

Heeej, hej, hej;)!
Ja w dalszym ciągu nie mam internetu! To jest takie męczące kiedy naprawdę chcę tutaj napisać, a nie mogę! Ale odrazu jak odzyskam dostęp do sieci to się Wami zajmiemy i będziemy już tutaj systematycznie!
Jutro czeka mnie tylko historia, a takto bardzo fajny dzień, ponieważ idziemy z klasą do havany na jakąś lekcje, ale nie wiem nic więcej....;)
Ostatnio dużo się dzieję i w moim życiu prywatnym i nie tylko, ale przecież po burzy zawsze wychodzi słońce....
Dzisiaj nieoczekiwanie zostałam sama w domu z komputerem mojego chłopaka i nie mogłam za nic wziąć się za naukę historii, aż wkońcu po długim ubolewaniu, że nie mam do tego siły, usiadłam i poczytałam materiał, który "powinnam" umieć, czy umiem? To sie okaże jutro haha^^

Muszę uciekać, dzis bez zdjecia, bo nie mam zadnego przy sobie! Buźka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz