czwartek, 4 października 2012

normalnie nienormalnie

Hej....nie było nas tu jakiś czas! I do jutra/soboty znow może nas nie być, nie ma czasu na nic! A pozatym ostatnie dni źle jakoś na mnie działają, nie wiem co się dzieje, chyba mój organizm przystosowuje się do jesiennej pogody, ale za nic nie idzie mu to łatwo.

W sobotę była moja mała imprezka z okazji urodzin :) i muszę podziękować mojej ekipie, bo było baaaardzo dobrze:*
W poniedziałek miałam urodziny i co? I nic, nic sie nie zmieniło, wszystko jest tak samo:)

Nauka nauką, a wszystko i tak idzie swoją drogą, a ja zostaje gdzieś w tyle patrząc tylko na wszystko. Naprawdę nie czuje się dobrze, naprawdę potrzebuje odpoczynku. Potrzebuje unormowania się pogody, potrzebuje się wyspać i potrzebuje Ciebie:)!!!

W weekend, na pewno pojawi się tu dużo ciekawostek i nowości, obiecujemy poprawę, ale zrozumcie też nas...:)



Ja uciekam teraz trochę odetchnąć od wszystkiego, WSZYSTKIEGO. Z piosenka, którą męczę ostatnio cały czas
 
 
Rozpływam się......dosłownie :)
Byee!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz