piątek, 21 września 2012

wolny piątek ;)

Witam Was...od dziś ruszamy z Werą pełną parą co do ruszenia naszego bloga, będzie tutaj naprawdę dużo ciekawych rzeczy i dużo nowości! Także zapraszam! Myślę, że zmienimy do jutro też nagłówek, hm...pomysli się :)!
Co do dzisiejszego dnia, to zostałam w domu, rano strasznie źle się czułam, bol brzucha ze mną wygrał, tym razem nie udało mi się go pokonać...a katar i ból gardła to już inna sprawa! Ale nie marnuje wolnego dnia...przeczytałam już większą część lektury tak tak !!!! Weekend mam mega wolny! Pouczę się tylko historii i jestem naprawdę wolna! Aż nie wierzę, hehe :)
Wydaję mi się, że 11.30 to odpowiednia pora, żeby wkońcu się ogarnąć i ubrać.
Chciałabym sobie zrobić jakąś wycieczke po Polsce w któryś piękny jesienny weekend! Może wymyślę coś w następny:)
A teraz możecie pocieszyć oko, nie Polskim, ale mega pieknym miastem, a mianowicie Wilnem:






 I jak? Podoba Wam się? :) Wydaję mi się, ze te zdjęcia robią wrażenie;)!
Zdjęcia robione na zielonej szkole 2011, najmilej wspominanej :*
Do wieczorka, szykujcie sie na zmiaaany! :>

2 komentarze:

  1. leży asymetria na zdjęciach a tak są zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia nie byly robione przeze mnie, ani z mojego aparatu, ale cieszę się, że jednak się podobają :)

      Usuń