sobota, 22 września 2012

odżywki do włosów

Cześć! Już nie raz z Werą przeczytałyśmy, ze chcielibyście poczytać o tym jak dbamy o swoje włosy i właśnie w tym poście możecie o tym się dowiedzieć! ;)
Ogólnie co do szamponów nie mam określonego jednego, aczkolwiek mam tak dwa lub trzy swoje ulubione, po których naprawde włosy są nieziemsko piękne! A znów po innych strasznie szybko się przetluszczają, co mnie okropnie denerwuje!
Obecnie mam szampon syoss, który jest jakąs nowością i rzeczywiście włosy się nie przetłuszczają i są mega miłe w dotyku!

 Po umyciu i przetarciu włosów psikam odżywkę z schaumy do lepszego rozczesywania włosów i (o dziwo) działa! Nie mam już jak kiedyś problemu z milionami kołtunów, hehe^^

 A na sam koniec, gdy już włosy nie są całkowicie mokre, na końcówki nakładam najlepszą na świecie odzywke do koncowek o zapachu miodu mniaaaaam!

 I po umyciu włosów mogę się cieszyć przyjemnym zapachem jak i miłym dotykiem moich włosków, hehehe!
Przepraszam za nie najlepszą jakość tych zdjęć, ale nie mam dzisiaj za bardzo warunków żeby je gdziekolwiek zrobić.
Zaczynam sprzątanie....:( haha
odezwiemy się później, buziaki :)

6 komentarzy:

  1. jak droga byla ta odzywka do koncowek???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, poniewaz dostalam ja w prezencie, ale wydaje mi sie, ze w granicach 6-8 zł;)

      Usuń
  2. a wlasnie nie dziala wszystko na odwrot? bo masz wszystko jakby z innej parafii hahahahahaha:) ale rzeczywiście szampon jest bardzo fajny bo sama go uzywam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhmmm.. Ciekawe, ciekawe :D Mówisz miodem tak. Ciekawe, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kiedy biorę ta odżywkę na ręce i wcieram w końcówki to czuje zapach miodu. Nie wiem o co Ci chodzi:):)

      Usuń
  4. No i dpczekalam się wkoncu jednej notki, widać, ze to ludzi interesuje odrazy macie parę komentarzy i pewnie wejść też macie wiecej<3 czekamy na wiecej:) uwielbiam tego bloga, OLA;)

    OdpowiedzUsuń