piątek, 28 września 2012

irytujące

Cześć! Niedawno się przbeudziłam, zjadłam coś i na szybko tutaj piszę bo idę zaraz się pouczyć historii, żeby mieć wolniejszy weekend....
Nie wiem co się dzieje z pogodą, już na prawdę jej nie ogarniam! Raz upał, a raz straszliwie zimno! Dobrze, że nie muszę nigdzie wychodzić oprócz spaceru z moim psem!

Również nie wiem co sie dzieje z ludźmi obok których żyje! Halooo!!! Strasznie irytujące, a zarazem śmieszne są Wasze pytania i stwierdzenia typu "wiedziałam, że stracisz kontakt z Werą.M i sie nie bedziecie juz przyjaźnic" I NIE ROZUMIEM O CO WAM CHODZI! Bo ja nie straciłam z nią kontaktu i nadal się przyjaźnimy. Jest normalne to, że ludzie interesują się cudzym życiem (oczywiście nie wszyscy), ale aż tak to jest przesadnie....
Od 14 lat się znamy! Kiedy jeszcze nie umiałyśmy dobrze chodzić i jeździłyśmy w wózkach i nawazajem sie prowadzałyśmy! Kiedy bylyśmy mlodsze spotykalysmy sie dzien w dzien, wiadomo, nie bylo szkoly i roznych obowiazkow, mialysmy czas na swoje zabawy lalkami, misiami, na dworze itp., pamiętam każde nasze zabawy i wspólnie spędzone razem chwile! Teraz nic się nie zmieniło, widujemy sie w każdy weekend, w tygodniu zalezy jak to jest z lekcjami i nauką, wakacje całe spędziłyśmy razem i jakoś się nie nudziłyśmy! A to, ze ja byłam bez Wery, czy Wera beze mnie a wakacjach to o niczym nie świadczy, no błagaaaam.....W tym roku nie wyszly nam wspólne wakacje poza Piotrkowem, ale już na następne wakacje mamy plany wyjechać! Mamy swoich wspólnych znajomych i najszczęściej widujemy sie wszyscy razem! To, że nas nie widać na mieście to też nic dziwnego.......
Kłócimy sie, rzadko, ale kłócimy. Te kłótnie trwają około 20 minut góra! I najlepsze jest to, że same sie potrafimy z tego śmiać!
Mamy dużo, duużo, baaaaardzo dużo wspomnień wspólnych! Nie starczyłoby mi tu miejsca, żeby wszystko wymienić! I wcale nie mam zamiaru ich wymieniać.
Ale chce, żebyście wkońcu zrozumieli, ze nic sie nie zmienilo, naprawdę...:):):)
I nie istnieje taka rzecz, która mogłaby nas rozłączyć!

Mam nadzieję, że dotarło!

Po południu się do Was odezwiemy! Po szkole przychodzi do mnie Wera (!!!!!) i Mati, pewnie coś wymyslimy do roboty;)
Miłego dnia :)



2 komentarze:

  1. nie przejmujcie sie ludzmi ktorzy wam tak pisza,to znaczy tylko to ze nie maja swojego zycia i musza interesowac sie cudzym. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my się nie przejmujemy, to jest po prostu śmieszne:):)

      Usuń