niedziela, 26 sierpnia 2012

spokojna niedziela


Hej! Dzisiaj na spokojnie, jak to w niedziele, wyspałam się, zaczęłam ogarniać i dopiero po południu zanosi się na jakieś wyjście, ale sama nie wiem gdzie i z kim:)! Zapewne skończy się deszczowe popołudnie z jedzeniem u Wery, hehe, odpowiada mi ta opcja!
Pokażę Wam najpierw ciekawe paznokcie, które odrazu wpadły mi w oko! A potem zestaw który dziś skomponowałam!

strasznie spodobał mi się ten pomysł na paznokcie, strasznie oryginalne!
 Dzisiaj zrobiło się trochę chłodniej, ale to dobrze, przyda się taka przerwa od tych upałów, jeden minus to taki, że za oknem jest trochę deszczowo, ale to nic!
Został nam jeden równy tydzień wakacji...musimy wykorzystać go w 100%, żeby niczego nie żałować!
A do szkoły pójść z nową energią i wytrzymać do następnych wakacji!

Pokażę Wam też zestaw, który dzisiaj skleiłam, jest on bardziej elegancki, patrzcie:


bralet-?
jeansy-TopShop(130 zł)
szpilki-Każdy obuwniczy (120 zł)
torebka-Fossil(180 zł)
















 Na teraz to chyba tyle! Dzisiaj jeszcze nie raz tutaj wpadniemy, nie martwcie się! Goodbye! :)

3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba pomysł z tymi zestawami ale moglybyście tez dodawac swoje ubrania i take pisac gdzie i za ile kupione około strasznie spodobal mi sie Wasz blog. Bede tutaj czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gorset odkrywający pępek raczej nie nadaje się do pracy, więc pomyśl zanim coś napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za uwage, moze rzeczywiscie zle to okreslilam

      Usuń