wtorek, 28 sierpnia 2012

Italia.

Siedzę sobię przed komputerem, moi rodzice aktualnie są we Włoszech:). Uwielbiam to miejsce,ten klimat ludzi, pogodę, kocham w tym kraju wszystko:)
Miałam okazję, być tam 2 razy i to były moje dwa najlepsze wyjazdy:)
Jedyne co wiem napewno, to ze jeszcze nie raz tam wrócę, bo moi rodzice pokochali Włochy jak ja:)
Właśnie wyjęłam mój kochany dysk ze zdjęciami, na którym jest ich 33 tysiące:)
Wygrzebałam folder ze zdjęciami z Włoch i macie tutaj zaledwie kilka, które na szybko wybrałam:
wino!

Gaje oliwne,które są na wszędzie,gdzie nie spojrzę jadąc samochodem,widzę coś pięknego!

wąskie, piękne uliczki!


Floreencja!
Wszystkich,którzy nie mieli jeszcze okazji odwiedzić Włoch zachęcaam!
Jest to miejsce,do którego warto wracać:)
To tyle narazie:)
Dobranoc:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz